Aktuell information

Vi har en ny butik!

Vi har en ny butik!

Vår nya butik är igång sedan den 3 maj 2023. Det innebär att vissa saker har ändrats, och du kanske inte direkt hittar det du är ute efter. Här följer du en översikt över de viktigaste och mest påtagliga förändringarna.

Tänk på detta!

Är din varukorg plötsligt tom?

Är din varukorg plötsligt tom?

Hade du produkter i din varukorg? Tyvärr kan de inte längre visas för dig. Vi har gett alla möjlighet att beställa innehållet i varukorgen eller att flytta produkterna ur varukorgen till en önskelista. Denna information har funnits tillgänglig i vår butik och i ett av de båda nyhetsbreven för butikens omvandling. Vi beklagar om du inte nåtts av den här informationen!

Du måste ange lösenordet igen.

Du måste ange lösenordet igen.

Alla som loggar in från och med den 3 maj 2023 måste ange sitt lösenord på nytt. Även om du har sparat lösenordet i din webbläsare måste du ange det igen på grund av dataskyddsskäl. Har du glömt ditt lösenord? Även efter den 3 maj 2023 kan du klicka på "Glömt lösenord". Ange sedan den e-postadress vi fått från dig och vi skickar dig ett mejl för att återställa lösenordet. OBS: Registreringen för nyhetsbrevet betyder inte att du registrerar dig för ett kundkonto online. Om du fram tills nu inte haft något konto hos oss och endast är registrerad för nyhetsbrevet, får du inget e-postmeddelande för återställning av lösenord.

Klippbord är temporärt inte tillgängligt

Klippbordet är tillfälligt inte tillgängligt

Av tekniska skäl kan du för tillfället inte använda klippbordet. Troligtvis kommer det finnas att tillgå i vår butik inom några månader.

Vad är det som har förändrats?

Vår nya butik har framför allt tekniska fördelar som du som kund inte kan se direkt. Men den medför även en hel del fördelar som du kan dra nytta av och som gör din shoppingupplevelse hos oss bättre. Vi har sammanställt de viktigaste nyheterna med förklaringar nedan.

Förbättrad sök- och filterfunktion

Förbättrad sök- och filtreringsfunktion

Det har nu blivit mycket enklare att hitta passande tyger och tillbehör. Du kanske redan har sett när du filtrerat på din smartphone att alla ovanstående filter visas, vilket minskar platsen betydligt för sökresultaten. Därför syntes produkterna inte särskilt bra. Så kommer det inte vara längre! Med den nya sökfunktionen och filtreringsmöjligheterna hittar du snabbare den rätta produkten, informationen och inspirationen.

Nytt betalningssätt

Nytt betalningssätt

Från och med den 3 maj 2023 kan du betala med Klarna. Med Klarna har du möjlighet att betala för din beställning upp till 30 dagar efter köpet och praktiskt hantera dina fakturor med Klarna-appen. Du hittar ytterligare information om betalningsmetoder från och med den 3 maj 2023 i vår onlinehjälp under "Betalningssätt".

Färgvarianter

Färgvarianter

I produktöversikten ser du nu direkt om artikeln finns i flera färgvarianter. Varianterna visas under artikeln i färgkretsar. Klicka på kretsen för att visa varianterna utan att lämna produktöversikten. Först när du klickar på en artikel från färgvarianterna, kommer du till artikelsidan. När du klickar på krysset, kommer du tillbaka till produktöversikten där du slutat. Bra, eller hur?

Lägga till rabattkod

Lägga till rabattkod

Från och med nu kan du lägga till din rabattkod direkt i varukorgen för att se hur mycket du sparar. Du kan fylla i din rabattkod direkt under den gula knappen "Till kassan" och sedan klickar du på "Använd kod" för att använda rabatten. De rätta priserna visas då genast vid artiklarna i varukorgen.

Du behöver inte alltid registrera dig

Du behöver inte alltid registrera dig

I vår nya butik behöver du inte ett kundkonto för varje åtgärd. Du kan se din beställningsstatus utan att först behöva registrera dig. Vill du ha meddelande om när en viss produkt åter finns på lager? Inte heller för det behöver du numera något kundkonto längre.

Du kan se din beställningsstatus som gäst på inloggningssidan under inloggningsalternativen. Klicka på docksymbolen högst upp till höger på bildskärmen för att komma till inloggningssidan. När ett tyg är slutsålt och snart finns på lager igen, ser du på sidan för tyget en knapp med texten "Meddela mig". Du kan klicka på knappen och ange din e-postadress. Då får du ett mejl från oss när artikeln åter finns på lager.